zondag 27 maart 2011

NIEUWS!!

Hallo allemaal!

Het is alweer veel te lang geleden, maar het wordt tijd dat ik even een update doe.
Er is de laatste tijd veel gebeurt, en ik ben ontzettend druk geweest!
Want.... op 2 april a.s. is de opening van Tante L's snuffelschuurtje. In deze schuur verkoopt mijn schoonzus Tante L (lucienne) haar leuke hebbedingetjes, brocante, handgemaakte meubels,enz...
Maar natuurlijk ook mijn creaties!!!!
We zijn dan ook heel druk geweest met het opknappen, verven, sausen, pimpen van deze schuur, die heeeel erg mooi geworden is!!!
Tevens ga ik bij Tante L de workshops geven. Dus naast al die leuke spullen voor de verkoop, is de schuur ook workshopruimte!

Naast al het klussen voor 2 april, heb ik natuurlijk op 9 april de zoet en zo challenge, waar ik een kraampje heb met allerlei leuke hebbedingetjes van fimoklei, in het thema zoet!! denk aan koelkastmagneetjes in de vorm van een taartje, sleutelhangers, tassenhangers, ringen,enz... allemaal snoepjes, taartjes, koekjes, cupcakes, ijsjes.... Schattig! Maar wel heel veel werk. Voor meer info over de zoet en zo challenge, kijk dan op http://www.zoetenzochallenge.nl/


Op internet zag ik hele schattige zelfgemaakte waxroosjes. Dit heb ik aan Lucienne laten zien,(die inmiddels verslaafd is aan het maken van de waxroosjes) en we zijn toen aan de slag gegaan en hebben 3 hele leuke workshops ontworpen!!



 
\
kijk maar eens op de workshop pagina!!


      




2 opmerkingen:

  1. Thank you for sharing the info. I found the details very helpful.

    paxil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind die waxroosjes ook heeel mooi,
    wel anders dan we vandaag bij Janny gemaakt hebben, ze zien er erg schattig uit..

    En nu ik je blog eens snel doorgekeken heb, volgens mij heb je die mooie rozenketting die je droeg ook zelf gemaakt, klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen