zondag 13 februari 2011

Daar ben ik weer

Ik heb het lekker druk de laatste tijd! Afgelopen vrijdag had ik een grote workshop met 14 dames!!
Dat is een grote groep, maar het is weer gelukt!!!!! Alle dames zijn naar huis gegaan met een mooie ketting.
Eerlijk is eerlijk, het was mij nooit gelukt zonder de hulp van mijn buurvriendinnetje Sabine.
Dus nogmaals BEDANKT BUUF!!!!!!!!!!!!! Helaas hebben we door de drukte vergeten foto's te maken.

Nu ik deze grote workshop heb gehad kan ik mij volledig stortten op de zoet & zo challenge.
Daar moet ik nog een heleboel "lekkers" voor maken!
Maar tussen al de taartjes, cupcakes, snoepjes en ander zoets door, ga ik Tante L ( Lucienne mijn schoonzus) ook nog lekker helpen met de schuur verbouwen tot winkeltje/workshopruimte.....
Het wordt geweldig!!!! En natuurlijk barsten Tante L en Creasteffie van de leuke ideeën!
We kunnen niet wachten om aan de slag te gaan, en gezellig allerlei workshops te verzorgen!

Ik heb nu nog een 4 workshops staan, een paar opdrachten te maken, klussen voor de opening van Tante L.
Welke trouwens op 2 april gepland staat!!! Dus noteer in je agenda!! Ik kom hier uiteraard op terug.
En dan nog op 9 april de zoet & zo challenge. Kijk maar eens op de site van Zoet & zo, http://www.zoetenzodeventer.nl/  Leuk,leuk,leuk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten